Παρασκευή 20 Μαρτίου 2020

Έτοιμοι; "Έκτη... και φύγαμε!"


"Πουλάκια μου" (κλεμμένο, αλλά μ' αρέσει!), καλησπέρα...
Πάνε ήδη δέκα μέρες που δε βλεπόμαστε...
Μου λείπετε... Περισσότερο απ' ότι φανταζόμουν με όλη αυτή την "κλεισούρα"! (Εδώ θα κολλούσε ένα... emoji! χα χα!!!). Είμαι σίγουρος ότι σας λείπω κι εγώ... Δεν περνούσαμε κι άσχημα, ε; (Εδώ θα κολλούσε άλλο ένα, βάλτε με τη φαντασία σας!).
Ελπίζω να είστε όλοι καλά... Εσείς, οι οικογένειές σας κι όλοι οι αγαπημένοι σας...

Σας καλωσορίζω πάλι μέσα από δω για να ξεκινήσουμε έναν νέο τρόπο επαφής και επικοινωνίας (θα δούμε κι άλλους και ότι μας εξυπηρετεί θα το εφαρμόζουμε πιο τακτικά)...
Σας καλωσορίζω μαζί με την Άνοιξη (και την "εαρινή ισημερία" που μάθαμε στη Γεωγραφία, θυμάστε;) και σας αφιερώνω το σχετικό τραγουδάκι της εισαγωγής...

Μέσα από δω, λοιπόν, θα προσπαθήσουμε να κρατήσουμε επαφή, θα κάνουμε μερικά πράγματα για να μη "σκουριάσουμε", θα βλέπουμε κάποια -σχετικά με τα μαθήματα- βίντεο, θα ακούμε και κανένα τραγουδάκι για να χαλαρώνουμε, θα παίρνουμε ιδέες για άλλες δραστηριότητες κι ό,τι άλλο ήθελε προκύψει...

Δε θα σας κουράσω παραπάνω σήμερα...
Ακούστε το τραγουδάκι της αρχής, μπείτε στον σύνδεσμο της "εαρινής ισημερίας" (κάντε click στη χρωματισμένη φράση), δείτε το ενδιαφέρον βίντεο στο τέλος (γύρω στο τέταρτο είναι όλα αυτά μαζί!) και ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ!
Μπόρα είναι θα περάσει... Θα ξαναβρούμε τους κανονικούς ρυθμούς και το χαμόγελό μας... Θα ξανακάνουμε σύντομα αγκαλιές και πλάκες μεταξύ μας...
Τα φιλιά μου και την αγάπη μου, "πουλάκια μου"...


2 σχόλια:

  1. Είσαι ο καλύτερος δάσκαλος!!!!Μας έχεις λείψει!!!!Την Άνοιξη αφού δεν την έχουμε βρει....θα την φτιάξουμε!!!!Καλή δύναμη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα τη χαρούμε μαζί με το καλοκαίρι...
      Θα κάνουμε και τις αγκαλιές που στερούμαστε κι όλα καλά θα πάνε...
      Ευχαριστώ τον Θεό(;), την τύχη (;), τις συγκυρίες (;) που συναντήθηκαν οι δρόμοι μας...
      Να είστε όλοι καλά...

      Διαγραφή