Πέμπτη 2 Ιουλίου 2020

Τίτλοι τέλους...



Πουλάκια μου...
Όλα κάποτε τελειώνουν, λένε... Και τα ωραία τελειώνουν και πιο γρήγορα, νομίζουμε...
Η ζωή όμως -ευτυχώς!- συνεχίζεται... Και στην ουσία όλα συνεχίζονται, αλλά κάπως αλλιώς... Οι συμπρωταγωνιστές (αυτοί που είναι δίπλα μας) συνήθως αλλάζουν και το σκηνικό (ο χώρος όπου εξελίσσονται τα πράγματα)... Κάποιοι βγαίνουν απ' το πλάνο (απ' το επίκεντρο της ζωής μας) και κάποιοι άλλοι μπαίνουν...


Για να μην τα πολυλογούμε, ένας κύκλος έκλεισε (γιατί έτσι γίνεται πάντα!) κι ανοίγει ένας νέος! Ήρθατε στο Δημοτικό με κάποιο άγχος, φόβο και διστακτικότητα στην αρχή οι περισσότεροι και φεύγετε δηλώνοντας ότι περάσατε όμορφα και δημιουργικά...
Πηγαίνετε στο Γυμνάσιο με τα ίδια συναισθήματα (φόβος, άγχος κλπ.)... Εξαρτάται (και) από σας να είναι εξίσου όμορφα, χαρούμενα και δημιουργικά και τα επόμενα χρόνια... Δε σας λείπει τίποτα... Προσήλωση στον στόχο, δουλειά και όλα είναι εύκολα κι απλά...




Σας ευχαριστώ όλους -γονείς και παιδιά- για τη συνεργασία και τις όμορφες στιγμές που περάσαμε... Ήταν ιδιαίτερη χαρά που σμίξαμε και -προσωπικά- μακαρίζω την τύχη μου...
Και να θυμάστε, η σχέση μας δεν τελειώνει εδώ... Θα είμαι πάντα κοντά σας, εάν και όταν χρειαστείτε οτιδήποτε και μπορώ να βοηθήσω...
Πάω να κυνηγήσω τα όνειρά μου με την επόμενη τάξη... Ελπίζω να υπάρξει η ίδια δυνατή σχέση αγάπης, όπως και με σας, πουλάκια μου... 💕


Κλείνοντας, μια σημαντική παρότρυνση (είπαμε, οι συμβουλές δεν είναι του χαρακτήρα μου! 😃), από μια σπουδαία προσωπικότητα της παγκόσμιας πολιτικής σκηνής των τελευταίων χρόνων:
"Tread Softly 
Breath Peacefully 
Laugh Hysterically"
(NELSON MANDELA)
.
[Δεν ξέρω αν σας θυμίζει κάτι η φράση, αλλά η διπλανή εικόνα (στο αγαπημένο μου μπλουζάκι) σίγουρα κάτι σας θυμίζει...!
Απ' ότι ξέρω, και στα Αγγλικά είστε αστέρια! 😉]

Καλό καλοκαίρι σε όλους, να περάσετε όμορφα, με υγεία και χαμόγελο...😍

Taj ΜΑΝΧάΛ (πηγή: You Tube)

[Το τραγούδι της τελευταίας ανάρτησης ("Μυστικά πως σ' αγαπώ" - Taj ΜΑΝΧάΛ) είναι του Haig Yazdjian (μουσική) και του Δημήτρη Υφαντή (στίχοι). Με όλη μου την αγάπη...!!!❤💕💜]

11 σχόλια:

  1. Ελένη
    Θα μου λείψετε κ. Γιάννη... Θα μου λείψουν και όλοι όσοι θα πάνε σε διαφορετικό γυμνάσιο με εμένα... Η φετινή χρονιά (αν και με τις δυσκολίες της) μου φάνηκε υπέροχη και θα μου μείνει αξέχαστη! ❤️❤️❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, βρε Ελένη... Εσείς να δείτε πόσο θα μου λείψετε... Είναι σίγουρο ότι κι εγώ δεν πρόκειται να σας ξεχάσω...

      Διαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κ.Γίαννη σας ευχαριστούμε για όλα και τα λόγια σας είναι πολύ συγκινητικά!!!Θα μου λείψετε όλοι!!!😢😢😢😥😥😥Πάντως πέρασα υπέροχα αυτά τα 6 χρόνια στο Δημοτικό και ιδικά φέτος😍!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ιφιγένεια, εγώ σας ευχαριστώ γιατί ξαναέζησα στιγμές που είχα χρόνια να ζήσω... Από τις καλύτερες χρονιές μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κατι παραπανω απο δασκαλος..κατι παραπανω απο εκπαιδευτικος..κατι παραπανω απο ανθρωπος..κατι παραπανω απο φιλος μικρων κ μεγαλων!!! Oh captain ,my captain..😉 ..ξερετε πως σας αγαπω και σας εκτιμω ιδιαιτερα και χαιρομαι που ησασταν ο τελευταιος σταθμος-ΦΑΡΟΣ σε αυτες τις ασυνηθιστες συνθηκες που ζησαμε ολοι και στις τελευταιες αθωες σχολικες στιγμες των παιδιων μας! Σας ευχομαι ολοψυχα να συνεχισετε να ειστε αυτος που ειστε και να συνεχισετε το εργο σας με μερακι και αγαπη για τα παιδια οπως εσεις ξερετε!!!
    Γεωργια Κουναδη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πώς θα κυλούσε η φετινή χρονιά το είχα φανταστεί ήδη από τον Σεπτέμβρη...
      Τις όμορφες στιγμές που θα ζούσαμε με τα "πουλάκια" μου στην τάξη (κι όχι μόνο!) τις είχα ονειρευτεί και τις περίμενα...
      Αυτό που δεν είχα σκεφτεί (και σε ένα βαθμό δεν το περίμενα!) ήταν όλα όσα εισπράττω από εσάς τους γονείς! Αγάπη, αναγνώριση, εκτίμηση, δυνατές συγκινήσεις, θετικά συναισθήματα... (Δεν είναι τυχαίο που αυτά τα παιδιά είναι τόσο μοναδικά!!!)
      Σας ευχαριστώ για άλλη μια φορά...

      ΥΓ. Αυτό το "Oh captain, my captain" θα με στοιχειώνει (με την καλύτερη έννοια!) για τα επόμενα χρόνια... Νομίζω ότι δε θα το ξεχάσω ποτέ γιατί είναι για μένα -ίσως- η κορυφαία αξιολόγηση (πρώτα ως εκπαιδευτικός και μετά ως άνθρωπος!)...

      Διαγραφή
  6. Κ. Γιάννη σας ευχαριστώ πολύ που ήσασταν δυπλα μου εγώ παντός αυτόν τον ένα χρόνο πέρασα υπέροχα. Κ. Γιάννη δεν θα σας ξεχάσω ποτέ!!! ❤️😍. Επίσης δεν θα ξεχάσω τους υπέροχους συμμαθητές μου γιατί όλα αυτά τα χρόνια τα περάσαμε ΜΑΖΊ.. . να ξέρετε ότι σας αγαπώ τον καθένα ξεχωριστά.!!!. Κ. Γιάννη μην νομίζετε ότι δεν το θυμόμουν... ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΆ ΝΑ ΕΊΣΤΕ ΓΕΡΟΣ ΔΥΝΑΤΟΣ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΟΟΟΣΟ ΔΟΤΙΚΟΣ. ΝΑ ΣΑΣ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ. Με πάρα πολλή αγάπη Μαριάννα!!! ❤️🎉🎈🎂

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου, σ' ευχαριστώ πολύ για όσα όμορφα μου γράφεις (και για όσα μου 'χεις πει και μου 'χεις γράψει κατά καιρούς!), καθώς και για τις όμορφες ευχές σου...😊😍
      Ούτε εγώ θα σε ξεχάσω, θα έχεις πάντα μια θέση στην καρδιά μου...💖

      Διαγραφή
  7. Κ.Γιαννη και εγω δεν θα ξεχασω ποτε αυτα τα 6 χρονια στο δημοτικο που περασα τελεια.Δεν θα ξεχασω κανεναν απο τα παιδια και τους δασκαλους που ημασταν μαζι ολα αυτα τα χρονια,αλλα αν μπορειτε μην στελνεται αυτη την κουπα κανει κακο.Κωστης Παγιατης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν κάνω λάθος, είναι και δικό σου δώρο, Κωστή...😊😍
      (Σας στενοχωρήσαμε λίγο τώρα στο τέλος και σε καταλαβαίνω, αλλά...😉😜)

      Διαγραφή