Τετάρτη 15 Απριλίου 2020

"Καλή Ανάσταση!"



Πουλάκια μου...
Σας στέλνω κι από δω τις πιο θερμές ευχές μου, μαζί με όλη μου την αγάπη...! 💜💝

Μπορεί η χρονιά που σμίξανε η δρόμοι μας να μην εξελίσσεται φυσιολογικά και όπως θα περιμέναμε, αλλά σας υπόσχομαι πως -ότι και να γίνει!- το "φινάλε" θα το γράψουμε εμείς, μαζί...! (έστω και τον Σεπτέμβρη!) ✌😍
Να προσέχετε τον εαυτό σας (και τα "μικρούλια" -όσοι έχουν!), ν' ακούτε τους γονείς σας (έχετε καιρό για "ανταρσίες" -η εφηβεία είναι μπροστά σας!), να περνάτε τον χρόνο σας ευχάριστα και δημιουργικά (ένα σωρό προτάσεις υπάρχουν σε βιβλία, ταινίες, παιχνίδια...) και όλα θα πάνε καλά! 😊
Μείνετε συντονισμένοι εδώ (και στην "κυψέλη" μας!)... Όλο και κάτι θα ανεβαίνει (προς Θεού, όχι μαθήματα και εργασίες αυτές τις μέρες! 😝). Ρίξτε καμιά ματιά, χωρίς να είναι δεσμευτικό...
Μπορείτε και μόνοι σας ή με τη βοήθεια των δικών σας να βρείτε ενδιαφέροντα πράγματα...! Σας έχω εμπιστοσύνη! 👌

Πολλά φιλιά... (είπαμε, από μακριά -προς το παρόν!) 😚😘

ΥΓ. Μαζί με την καρτούλα που έφτιαξα για (με) σας, ανεβάζω και μια πολύ όμορφη ζωγραφιά-κάρτα που μου έστειλε η Ίφη και θέλω να τη μοιραστώ μαζί σας...!
Ό,τι στέλνετε, ευπρόσδεκτο...


6 σχόλια:

  1. Κύριε Γιάννη Καλησπέρα! Σας εύχομαι κι εγώ με την σειρά μου Καλό Πάσχα! Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να είσαστε καλά εσείς και η οικογένειά σας! Σας στέλνω τα φιλιά μου από μακριά ,γιατί πάνω απ' όλα η υγεία μας και αν πάρουμε τα σωστά μέτρα όλα θα είναι όπως πριν... Με πολλή αγάπη Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πού είσαι, βρε Σοφία; Χαθήκαμε...🤔
    Μου λείπεις (ιδίως η μουρμούρα σου!🤪)
    Σ' ευχαριστώ κι εγώ από καρδιάς...!🤗
    😘😘😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κύριε Γιάννη σας εύχομαι υγεία για εσάς και την οικογένεια σας....να περάσετε όμορφα!!!! Χρόνια πολλά Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα σε όλους!!!!Δεν περίμενα ποτέ ότι θα μου λείπετε όλοι τόσο πολύ!!!! Ανυπομονώ να βρεθούμε όλοι ξανά μαζί και να αποχαιρετήσουμε το όμορφο και μοναδικό 5ο μας με μια τέλεια γιορτή!!!!❤️❤️❤️❤️ Με αγάπη Μαριάννα ❤️❤️❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, Μαριάννα...!
      Να είμαστε καλά -γιατί αυτό προέχει- και θα βρεθούμε να βγάλουμε πολλές φωτογραφίες όλοι μαζί... Και φυσικά, θα συνεχίσουμε να βλεπόμαστε και μετά και να τα λέμε!
      Φιλιάάά...

      Διαγραφή
  4. Καλό Πάσχα σας εύχομαι ξανά σε εσάς!!!!Μου λείπετε όλοι πολύ και περιμένω να ξανά ειδωθούμε. Φιλιά πολλά😘😘😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή